zaskriptove
Pedagoško društvo Srbije
 
početna početna strana
početna

početna strana


ARHIVA VESTI I DOGAĐAJA OD 2002. DO 2013. GODINE
ARHIVA 2013. GODINA
ARHIVA 2012. GODINA
ARHIVA 2011. GODINA
ARHIVA 2010. GODINA
ARHIVA 2009. GODINA
ARHIVA 2008. GODINA
ARHIVA 2007. GODINA
ARHIVA 2006. GODINA
ARHIVA 2002. -2005. GODINA
POVRATAK NA NOVI SAJT
  Arhiva sajta Pedagoškog društva Srbije - 2002. - 2015. godina
 

:: PRIMENA TEHNIKA UČENjA U NASTAVI ::

PEDAGOŠKO DRUŠTVO SRBIJE
i
STUDIO ZA EDUKACIJU
DIDAKTA
pozivaju pedagoga Vaše škole na
 BESPLATNI PROMOTIVNI SEMINAR
PRIMENA TEHNIKA UČENjA U NASTAVI
autora Slavice Radaljac i mr Zorice Vukosavljević,
(Katalog za školsku 2009/10. godinu, br. 684, strane: 311 i 312)

DAN,  DATUM

VREME

MESTO ODRŽAVANjA

SUBOTA
29. 05. 2010.

od 0900
do 1700

B E O G R A D – OŠ „ Miroslav Antić“
ŽARKOVO,  Crveno barjače 6

P R O G R A M S E M I N A R A

PRVI DEO
I Uvodne radionice:
-Ciljevi vaspitanja i obrazovanja – zakonski okviri
-Rezultati PISA testa - naša realnost
-Nastavni plan i program, mogućnost ili ograničenje!
II Tehnike upoznavanja i usvajanja sadržaja teksta:
Uvid u misaonu strukturu teksta. Uočavanje glavne ideje, ključnih reči, tehnika pronalaženja bitnih detalja, veza glavne ideje i važnih detalja. Pretvaranje naslova u pitanje. Tehnika efikasnog beleženja sadržaja.Tehnika učenja definicija, pravila, Tehnika učenja postavljanjem pitanja. Tehnika aktivnog slušanja. Kritički pristup tekstu. Tehnike grafičkog predstavljanja i tumačenja sadržaja. Čitanje ''po dijagonali''. Veština javnog nastupa. Grafitne i olovke u boji, margine. Tumačenje i izrada grafičkog prikaza. ''Čitanje'' i tumačenje tabela.
III Tehnike ponavljanja i preslišavanja teksta:
Izrada izvoda, šema, pregleda. Usmeno preslišavanje Prednosti preslišavanja u odnosu na čitanje teksta. Izrada grafikona na osnovu podataka u tabeli. Izrada ''nastavnih kartica''. Formiranje stava
IV Zadaci u nastavi:
Analiza zadataka datih u priručnicima PISA ispitivanja. Naučna pismenost. Razumevanje pročitanog teksta. Matematička pismenost. Uočavanje ključnih glagola korišćenih u formulisanju 1pitanja i zadataka u datom materijalu. Povezanost PISA ispitivanja sa Blumovom taksonomijom.

DRUGI DEO
VEĆI DEO SADRŽAJA IZ DRUGOG DELA JE PRAKTIČNO DEMONSTRIRAN KROZ
SADRŽAJE REALIZOVANE U PRVOM DELU SEMINARA
I Priprema za čas:
Dizajniranje nastavnog časa sa posebnim akcentom na određivanje cilja časa pomoću Blumove i Pisa taksonomije. Olakšice u određivanju zadataka časa. Aktivnosti nastavnika i aktivnosti učenika u odnosu na nastavni sadržaj.
II Praćenje i vrednovanje rada i napredovanja učenika:
Demonstracija ocenjivanja, samoocenjivanja,  Dnevnik ocenjivanja, evidentiranje odgovora učenika.
III Produkti rada učenika:
Značaj u našoj pedagoškoj praksi. Modeli se izrađuju kroz prethodne radionice.
IV Domaći zadaci:
Značaj i funkcija. Formulisanje radnih zadataka. Funkcija učeničke sveske -prikazana kroz radionice.
V Vrste inteligencije:
Izrada testa u cilju prepoznavanja vrsta inteligencije.
VI Radne navike:
Kako olakšati i povećati efikasnost učenja. Uloga roditelja..

Prijave učesnika vršiti na sledeće adrese:
PEDAGOŠKO DRUŠTVO SRBIJE –
Kontakt: Milena Đokić, 
tel/faks: 011 2687 749; 011 3067 783 
mejl: pds_bgd@
eunet.rs

STUDIO ZA EDUKACIJU„DIDAKTA“ N. Beograd
Kontakt Mr Zorica Vukosavljević,
tel/faks: 011/3188 315;  064/144 8776
zoricavukosavljevic@nadlanu.com

ŠTA DOBIJAJU  UČESNICI

  • Priručnik ''Primena tehnika učenja nastavi''
  • Kompletan radni i potrošni materijal.
  • CD sa literaturom korišćenom za Seminar.
  • Laku zakusku i osveženje za sve učesnike.
  • Uverenje i original račun učesnici dobijaju sedam dana nakon izvršene kompletne uplate.

MIŠLjENjA   UČESNIKA

-«Autor Seminara se opredelio za timski rad što omogućuje učesnicima aktivno učestvovanje i razmenu ideja i omogućuje primenu praktičnoj nastavi . Nastavnik ima više idaja za realizaciju svojih nastavnih jedinica . Seminar je odličan .»
« Voditelj je stručan,  atmosfera radna. Naučeno primenjivo u radu sa učenicima i sopstvenom decom.»
- «Seminar je bio koristan. Uneo je osveženje, idejnu inspiraciju, podstakao elan, naveo na razmišljanje.»
«Ovaj seminar je na zanimljiv i nov način ukazao na kompleksnost odnosa učenik-profesor i profesor-učenik i potpuno je ispunio svoj cilj postizanja istovremene veće uspešnosti u sticanju znanja učenika, njihove veće motivisanosti u učenju i nastavi, veće zanimljivosti i korišćenja kreativne energije u nastavi i profesora i učenika i kao rezultat svega, veće primenljivosti znanja u daljem životu učenika».

 

 
 

Arhiva sajta Pedagoškog društva Srbije - 2002. - 2015. godina

Pedagoško društvo Srbije © na Internetu od 2002. sajt osnovala Sonja Žarković / webmaster: e@leksa

 
.
 
REKLAME